sobota, Sierpień 8, 2020

Podatkomat – internetowe biuro rachunkowe z Wrocławia

0
Podatkomat – internetowe biuro rachunkowe z Wrocławia

Prowadzisz działalność gospodarczą i potrzebujesz pomocy w sprawach księgowych swojej firmy? We Wrocławiu swoją siedzibę ma Podatkomat, który jest nowoczesnym typem biura rachunkowego stawiającym na jakość i innowacyjność w sektorze obsługi finansów przedsiębiorstwa. Dowiedz się, co oferuje wrocławskie biuro oraz dlaczego warto wybrać usługi Podatkomatu.

5 najskuteczniejszych trików – jak pozyskać oraz zaangażować swoich obserwatorów

0
5 najskuteczniejszych trików – jak pozyskać oraz zaangażować swoich obserwatorów

Media społecznościowe to obecnie najpotężniejsza i najbardziej produktywna forma marketingowa, istniejąca na ogólnoświatowym rynku. Oczywiście jej zasięg oraz skuteczność zależą od metod wykorzystywanych podczas dystrybucji zasobów medialnych. Badania wskazują, iż aż 71% świadomych konsumentów częściej i chętniej poleca daną markę znajomym w momencie, kiedy posiada pozytywne skojarzenia z nią związane, właśnie z mediów społecznościowych. Aby generować wysoki poziom zaangażowania marketingowego w mediach społecznościowych i czerpać z tego niemałe korzyści, warto stosować się do kilku strategicznych zasad rozwoju, innowacji oraz rewizjonizmu społecznego, opartego o psychikę i preferencje konsumentów.

Gra marketingowa

Gra marketingowa to nic innego jak aktywne angażowanie odbiorców, np. poprzez pozyskiwanie recenzji. Dzięki temu zabiegowi zyskujemy pożądany rozgłos, a także reklamę dla naszej marki, albowiem owe opinie możemy umieścić w publikowanych postach, oczywiście pod warunkiem, że są one pozytywne. W ten sposób budujemy silną pozycję, docieramy do większego grona odbiorców, pokazujemy, że jesteśmy aktywni i co najważniejsze – zyskujemy zaufanie społeczne. Podążanie za tłumem i sugerowanie się największym poziomem kliknięć w mediach, działa zdecydowanie na naszą korzyść. Co ważne, proces selekcji komentarzy musi przebiegać w sposób naturalny – nieprzesadzony – tak abyśmy byli wiarygodni.

Wpływowa reklama

Jedną z najbardziej skutecznych metod reklamy w mediach społecznościowych stało się wykorzystywanie osób wpływowych do promowania marki. Dzieje się tak, ponieważ konsumenci znacznie bardziej zwracają uwagę na osobę sygnującą daną markę, aniżeli na jej ofertę. Znani i lubiani są bardziej wiarygodni oraz bezstronni, pomimo tego, iż w zamian za reklamę otrzymują pieniądze lub darmowe produkty. Mimo wszystko poziom wydatków na tego rodzaju zabieg jest marginalny wobec kwoty przychodu, jaką uzyskamy dzięki promocji, tłumaczy specjalista z firmy carted.

Dostępność

Strategia prowadzenia mediów społecznościowych pozostaje bardzo istotna, w kontekście uzyskania przepływu treści online i zwiększenia zasięgu dostępności, a w tym reklamy. Tworzone treści mogą być rozpowszechniane różnymi kanałami medialnymi, tak by dotrzeć do jak największego grona odbiorców i wyjść naprzeciw ich preferencjom. Poprzez umieszczenie linku do artykułu w social mediach, tworzymy coś wartościowego merytorycznie, a przy okazji jest to dużo prostszy sposób na dotarcie do naszej marki.

Postaw na uczucia

Materiały marketingowe w mediach społecznościowych są najskuteczniejsze, gdy ludzie mogą się z nimi utożsamiać i kiedy wywołują one w nich pewne emocje. Możemy przedstawić, na przykład, wspaniałą historię, która przydarzyła się nam lub naszym pracownikom. Tworzenie opowieści pozwala na emocjonalną więź z konsumentami, którzy będą nas polecać.

Memy

Memy są żartobliwą i prześmiewczą formą zabawy, która wywołuje w konsumentach dobre skojarzenia. Możemy wykorzystać je nie tylko do budowania pozytywnego wizerunku i ukazywania potrzebnego niekiedy dystansu wobec swojej marki, ale również do jej reklamy, która dzięki tej formie przekazu – dotrze do większej liczby odbiorców oraz zdobędzie popularność.

Wniosek

Marketing w mediach społecznościowych pozwala nam na swobodne budowanie pozycji i  popularności naszej marki. Zezwala również na nieograniczony dostęp do konsumentów, dzięki czemu możemy tworzyć różnego rodzaju ankiety, konkursy i szum wokół tego, co oferujemy. Obecność w mediach społecznościowych jest obecnie koniecznością, albowiem aby utrzymać się na rynku, należy stanowić realną konkurencję, a także mieć stały kontakt z odbiorcami.

Kompleksowe wyposażenie dla branży gastronomicznej

0
Urządzenia chłodnicze w gastronomii

Branża gastronomiczna jest jedną z najbardziej rozwiniętych i nadal podlega dynamicznym zmianom – do tradycyjnych lokali, takich jak restauracje, bary i kawiarnie, dołączają nowe. Nikogo nie dziwi już obecność pizzerii, czy fast foodów – a dołączają do nich kolejne – np. burgerownie czy food-trucki. Branża gastronomiczna to także placówki żywienia zbiorowego, takie jak stołówki: szkolne, hotelowe, szpitalne, zakładowe – i można jeszcze długo wymieniać kolejne podmioty. Co je łączy? Konieczność korzystania z różnorodnego wyposażenia, sprzętów i akcesoriów, niezbędnych do prowadzenia działalności gastronomicznej.

Meble, urządzenia i akcesoria 

Każdy, kto prowadzi działalność gastronomiczną, zdaje sobie sprawę z tego jak istotna jest możliwość korzystania ze sprzętu najwyższej jakości, który okaże się niezawodny przez wiele lat. To zarówno te elementy wyposażenia, które są uniwersalne dla całej branży, jak i sprzęt adresowany do lokali specjalizujących się w określonej działalności (np. kawiarnie, lodziarnie).

Kompleksowe wyposażenie dla branży gastronomicznej – podstawowe i specjalistyczne – oferuje hurtownia gastronomiczna Horecapolska. HoReCa to skrótowe określenie branży, funkcjonujące globalnie. Oznacza: Hotele, Restauracje i Catering.

Firma Horeca Polska ma natomiast gotową “odpowiedź” na wszystkie potrzeby każdego lokalu gastronomicznego – mniejszego, większego, nowego, jak i prowadzącego już działalność, którą chce rozwijać.

Oferta dotyczy zarówno kuchni (pełne wyposażenie – od naczyń, drobnego sprzętu, takiego jak deski do krojenia, chochle, ociekacze) przez urządzenia gastronomiczne: kuchenki, piece konwekcyjno-parowe, lodówki, roboty kuchenne, meble ze stali nierdzewnej, po odzież dla kucharzy i kelnerów.

Horeca Polska może zaproponować wszystkim zainteresowanym klientom działającym w branży gastronomicznej tak dogodne warunki współpracy m.in. dlatego, że dysponuje swoim własnym magazynem.

Menu i serwis

Profesjonalne urządzenia, meble, naczynia i inne akcesoria, niezbędne do pracy w kuchni każdego lokalu gastronomicznego, elementy tworzące ekspozycję (np. lady, witryny, stojaki itp.) i odzież dla kelnerów oraz innych pracowników pracujących zarówno na zapleczu lokalu, jak i frontem do klienta – wszystko to znajdziemy w Horeca Polska.

Firma, dbając o rozwój własnej marki, oferuje jedynie sprawdzony asortyment, najwyższej jakości, cieszący się uznaniem wielu klientów. Cały czas proponowane są również nowości i atrakcyjne promocje.

Branża HoReCa jest jedną z najbardziej wymagających, dlatego wszystkie firmy działające w jej ramach – zarówno same lokale, jak i producenci sprzętu gastronomicznego oraz podmioty zajmujące się dystrybucją i sprzedażą wyposażenia, muszą być zawsze na bieżąco ze zmianami –  nie tylko w ujęciu krajowym, ale również globalnym.

Współczesny świat łączy w sobie na nowo odkrywaną wartość kultur lokalnych z globalnymi modami – a wszystko to, szczególnie w większych miastach, mamy dosłownie na wyciągnięcie ręki. Trend ten najlepiej widać właśnie w branży gastronomicznej. W jednym mieście może funkcjonować z powodzeniem wiele lokali, reprezentujących kuchnie świata, jak i tradycję lokalną.

Co się z tym wiąże? Stale zmieniające się zapotrzebowanie na różnorodny sprzęt. Kto “trzyma rękę na pulsie” i jest w stanie zaproponować odpowiednie rozwiązania – ten ma szansę na sukces. Z tego założenia wychodzi Horeca Polska – oferując pełny zakres wyposażenia dla różnych podmiotów aktywnych w branży gastronomicznej.

Zatrudnienie niepełnosprawnych

0
Zatrudnienie niepełnosprawnych

Na dzień dzisiejszy można powiedzieć, że rynek pracy należy do pracownika. Jest ogromna ilość ogłoszeń. Jeśli ktoś chce pracować to wystarczy włączyć komputer, połączyć się z Internetem i rozpocząć poszukiwania. Wiadomo, że zarówno ilość ogłoszeń jak i wysokość wynagrodzenia zależy od rodzaju poszukiwanej pracy oraz regionu w jakim chcemy podjąć pracę.

Fundusze europejskie dla firm w 2020 roku

0
Fundusze europejskie dla firm w 2020 roku

W rozwoju polskich firm od lat pomagają fundusze europejskie. Warto wiedzieć, że ramach kończącej się perspektywy finansowej na lata 2014-2020 wciąż są do wykorzystania środki, z których skorzystać mogą między innymi małe i średnie przedsiębiorstwa. Niektóre nabory wniosków mają trwać nawet do 2021 roku. Dowiedz się, kto dokładnie może liczyć na wsparcie i jak pozyskać dotacje unijne dla swojej firmy.

Zamiatarki Karcher – poznaj ich rodzaje

0
Zamiatarki Karcher

Zamiatanie przydomowego podwórza, jak i większych terenów takich jak np. hale magazynowe za pomocą tradycyjnej miotły zajmuje sporo czasu. Firma Karcher posiada profesjonalne urządzenia, które ułatwiają i przyspieszają sprzątanie powierzchni. Sprawdź, jakie są rodzaje zamiatarek Karcher oraz czym się charakteryzują.

Zwrot podatku z Holandii – najważniejsze informacje

0
Zwrot podatku z Holandii

Zastanawiasz się, jak przebiega proces zwrotu podatku za pracę w Holandii? Potrzebujesz się rozliczyć z urzędem? Dowiedz się, jak uzyskać zwrot podatku z Holandii, komu on przysługuje oraz jakie dokumenty należy złożyć do urzędu skarbowego.

Magazyn w chmurze

0
Magazyn w chmurze

Co to jest magazyn w chmurze?

Magazyn w chmurze umożliwia przechowywanie oraz przesyłanie danych za pośrednictwem internetu do systemu znajdującego się poza siedzibą magazynu obsługiwanego przez inną firmę.

W Polsce dostępnych jest wiele systemów, które umożliwiają magazynowanie informacji w przestrzeni internetowej. Dotyczy to zarówno e-maili, obrazów, klipów wideo, plików osobistych ale również informacji magazynowych, do których mogą mieć dostęp inne firmy oraz, które możemy udostępniać między lokalizacjami.

Dostęp do plików w chmurze można uzyskać z każdego miejsca oraz każdego urządzenia z dostępem do internetu. Systemy przechowywania są dopasowywane do potrzeb związanych z wielkością przechowywanych informacji oraz z zasięgiem ich występowania.

Firmy mogą wybierać między usługą magazynu w chmurze publicznej, magazynu w chmurze prywatnej, który jest chroniony i dane objęte są kontrolą czy w chmurze hybrydowej, czyli połączenia chmury publicznej z chmurą prywatną. Chmura hybrydowa jest to najlepsza opcja przechowywania danych dla firm, ponieważ możemy decydować, które dane będą widoczne dla naszego kontrahenta.

Bardzo popularnym systemem przechowywania danych w chmurze jest program magazynowy Studio Magazyn WMS.net w technologii internetowej Microsoft ASP.net. Technologia ta pozwala na pracę nnline pracowników i klientów nie tylko na własnych serwerach podłączonych do internetu. WMS wspiera kierownika magazynu poprzez osiąganie jego najważniejszych celów jakimi są: zwiększenie wydajności pracy magazynu oraz poprawę jakości świadczonych usług logistycznych. Umożliwia szybszy rozdział pracy pomiędzy pracownikami magazynowymi. Dzięki temu rozwiązaniu istnieje możliwość korzystania z nowoczesnych rozwiązań. Takie oprogramowania sprawia, że obniżamy koszty związane w prowadzeniem własnej infrastruktury sprzętowo-sieciowej.

Program ten zwiększa skalowalność oraz elastyczność aplikacji uruchamianych w środowisku współdzielonym przez wielu klientów. W firmach świadczących usługi logistyczne systemy WMS stanowią technologię wspierającą działanie systemu zarządzającego klasy ERP.

Skuteczność w działaniu event managera – terminy a satysfakcja klienta

0
Skuteczność w działaniu event managera

Dobra organizacja imprez polega przede wszystkim na sprawnej kooperacji pomiędzy klientem a krótkimi terminami. Jak sobie z tym poradzić? Co może pomóc?

Praca pod presją, mnóstwo elementów składowych i interesów, szereg dodatkowych, nie do końca przewidywalnych czynników – to wpływa wymiernie na efekt pracy event managera – człowieka, na którym spoczywa odpowiedzialność za płynne przygotowanie i organizację imprez różnego typu.

Komunikowanie wydarzenia – elementy PR w pracy event managera

Stanowisko event managera wymaga specyficznego połączenia miękkich i twardych umiejętności. Zdolności komunikacyjne są w tej branży nadzwyczaj pożądane. Liczy się dobre podejście, umiejętność elastycznego dostosowania się do potrzeb i zgrabnej realizacji zadań. Bywa tak, że od umiejętnego wybrania kanałów komunikacji zależy powodzenie wydarzenia, które organizuje event manager. Nie zawsze jest tak, że ma się do czynienia ze znaną marką, której wydarzenie jest powszechnie rozpoznawalne. Czasem trzeba zacząć od podstaw. Od marketingu szeptanego, zdolności dotarcia do zamkniętych grup, do społeczności, która nie udziela się w tzw. “mainstreamie”. Wówczas niezwykle istotne jest wyczucie, umiejętność poszukiwania współpracowników i budowanie bliskości zarówno z klientem, jak i z jego potencjalnym odbiorcą.

Pozyskiwanie sponsorów

Umiejętne podejście do potencjalnych sponsorów i uczestników wydarzenia to klucz do jego dobrej organizacji. Nie zawsze będziemy w stanie opłacić zaliczkami wszystkich podwykonawców. Trzeba liczyć się z tym, że czasem ktoś będzie musiał nam zaufać, zrobić coś “na słowo honoru”. To ważne, by móc pozwolić sobie na taką współpracę z podwykonawcą i potrafić wywiązać się ze zobowiązań. To zadanie event managera. On musi swoją twarzą zapewnić, że płatności spłyną na czas, a jednocześnie zagwarantować klientowi, że podwykonawcy zrobią wszystko, by impreza klienta przebiegła jak ten sobie życzy. To nie jest łatwe, ale tego właśnie oczekują obie strony kontraktu.

Umiejętności, które pomagają event managerowi

Praktyka, doświadczenie, umiejętności komunikacyjne, szkolenia potwierdzone u Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE, jak w https://emtg.pl/ – to wszystko pomaga w byciu profesjonalnym event managerem. Liczy się też zapał, determinacja i pasja w realizacji potrzeb rozmaitych klientów. Elastyczność i potrzeba ciągłego rozwoju to elementy wyróżniające człowieka na tym stanowisku. Ważne są też pokora i cierpliwość, bo czasem życzenia klientów bywają wygórowane w kontekście możliwości budżetowych, zwłaszcza, jeśli środowisko mało sprzyja organizacji imprezy. Umiejętne poruszanie się w tej skomplikowanej przestrzeni umożliwia realizację najtrudniejszych zleceń. Ważna jest świadomość celu oraz umiejętności umożliwiające jego osiągnięcie. Plany, rozmowy z podwykonawcami i realne uczestnictwo w całym procesie organizacji, od cateringu i ochrony po zapewnienie artystom/prelegentom odpowiednich warunków. Bez tego ani dotrzymanie terminów, ani usatysfakcjonowanie klienta się nie uda.

Jak zaprojektować elegancki ogród?

0
Jak zaprojektować elegancki ogród

Ogród to dla wielu osób miejsce, w którym po długim tygodniu spędzonym w pracy mogą się zrelaksować. Jednak poza tym to także przestrzeń, w której urządzane są przyjęcia oraz spotkania z najbliższymi. Z tego względu warto zadbać o to, by był jak najbardziej reprezentacyjny. Poniżej dowiesz się, jak stworzyć swój wymarzony, elegancki ogród.

ZOBACZ TEŻ