Czy nadal trzymasz się tradycyjnych kanałów marketingowych, gdy większość Twoich konsumentów podejmuje decyzje o zakupie online?
Lokalne SEO jest kluczowe z wielu powodów. Pomaga potencjalnym klientom odkryć Twoją firmę, dostarcza im wszystkich informacji, których potrzebują, aby zlokalizować Twoją firmę i skontaktować się z nią. Co więcej, mogą je uzyskać w dowolnym momencie. Lokalne SEO daje Twoim potencjalnym klientom możliwość podjęcia działania. Może pomóc Twojej firmie znaleźć lokalnych klientów, zwiększyć ruch na stronie, wygenerować więcej leadów i zamknąć więcej sprzedaży.
Najczęściej stosowane techniki lokalnego SEO
- Audyt lokalnego SEO – obejmuje audyt linków i autorytetu, lokalnych list, rankingów wyszukiwania oraz konfigurację Google My Business (GMB).
- Zarządzanie GMB – optymalizacja konta Google My Business w celu zwiększenia ekspozycji
- Zarządzanie ocenami i recenzjami – Zbieranie większej ilości pozytywnych recenzji od klientów w celu zwiększenia pozycji w SERPach.
- Tworzenie treści – Optymalizacja treści strony internetowej pod kątem lokalnych słów i fraz kluczowych.
- Local Citation Building & Management – Upewnij się, że informacje o firmie w sieci są spójne i poprawne.
- On-Page Optimization – Śledzenie wszystkich prac związanych z optymalizacją lokalnego SEO i dostarczanie szczegółowych raportów w regularnych odstępach czasu.
- Optymalizacja lokalnych map – Spraw, aby Twoje lokalne mapy były zoptymalizowane dla lokalnych firm.
- Lokalne SEO Link Building – Nic nie pobije starego dobrego ruchu organicznego.
- Lokalne badanie słów kluczowych – dogłębna analiza konkurencji i badanie słów kluczowych.
- Płatne reklamy – Płatne lokalne reklamy SEO, aby zwiększyć liczbę firm.
- Miesięczne raportowanie lokalnego SEO – Mierzenie i śledzenie witryn za pomocą narzędzia Google Analytics.
Moz Local
Popularne w świecie SEO narzędzie Moz Local oferuje jedne z najbardziej niezawodnych i wydajnych funkcji, aby zwiększyć wydajność lokalnego SEO i świadomość marki.
Narzędzie Moz Local upraszcza proces wpisywania na listę, gdzie wystarczy, że raz zaktualizujesz swoją listę, a narzędzie wysyła dane o liście do wszystkich popularnych wyszukiwarek i katalogów. W przypadku, gdy chcesz dokonać zmian w swoich listach, możesz bezpośrednio przejść do interfejsu Moz Local i dokonać zmian.
Narzędzie powiadamia Cię o wszelkich nowych recenzjach na każdej znaczącej platformie i możesz odpowiedzieć na te recenzje bezpośrednio przez narzędzie. Zintegruj Moz Local ze swoim kontem GMB, a będziesz mógł być na bieżąco z wszelkimi recenzjami Google.
Synup
Innym popularnym narzędziem, które oferuje uproszczone rozwiązanie lokalnego SEO jest Synup. Pakiet oprogramowania pomaga tworzyć i zarządzać listami, tworzyć raporty SEO i śledzić analitykę.
Narzędzie powiadamia Cię o każdej nowej recenzji, którą otrzymujesz na platformach listingowych. Więcej informacji znajdziesz na https://efectownia.pl/prowadzenie-social-media//.
Analityka oferowana przez narzędzie jest szczegółowa i możesz potrzebować pomocy ze strony firmy świadczącej usługi lokalnego SEO, aby nadać właściwy kierunek swojej strategii SEO.
SEMrush
SEMrush oferuje różne rozwiązania marketingowe w zakresie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, płatnych reklam, generowania treści, marketingu w mediach społecznościowych i badań konkurencji. Jest to jedno z najczęściej używanych narzędzi przez marketerów na całym świecie, w tym przez takie marki jak eBay, HP i Quora. SEMRush oferuje kilka narzędzi, które mogą pomóc Ci w poprawie lokalnego SEO, są to:
Funkcje:
- Keyword Magic Tool
- Filtr cech SERP
- Narzędzie Keyword Gap
- Narzędzie mapy CPC
- Backlink Checker
Jak dowiadujemy się z https://efectownia.pl/prowadzenie-social-media/, ostatnio SEMrush wprowadził swoje własne narzędzie do zarządzania listingami, we współpracy z Yext, aby zapewnić lokalnym firmom więcej możliwości poprawy ich listingów i obecności w sieci.